Ένα μεγάλο πρόστιμο που δέχθηκε το TikTok από την Ευρωπαϊκή Ομάδα Προστασίας Δεδομένων αποκάλυψε σημαντικά προβλήματα στον τρόπο με τον οποίο η κινεζική πλατφόρμα διαχειρίζεται τα δεδομένα των ανήλικων χρηστών.
Λιγότερα «Χ posts» από tweets
Ο Έλον Μασκ δεν παύει να επαναλαμβάνει την επιτυχία της πλατφόρμας Χ. Μίλησε πρόσφατα για την αύξηση των καθημερινών ενεργών χρηστών (είναι 253 εκατομμύρια) και των μηνιαίων χρηστών (είναι 540 εκατομμύρια). Όμως όλοι μας ποστάρουμε πολύ λιγότερο στην Χ. Ο καθημερινός όγκος είναι 100 με 200 εκατομμύρια tweets. Πολύ μακριά από τα 500 εκατομμύρια tweets την ημέρα του 2013, που θεωρείται η καλύτερη επίδοση του Twitter.
Μοντάζ για τα SHORTS
Η κόντρα των social media που βασίζονται στο βίντεο επεκτείνεται και εκτός των posts. Το νέο πεδίο είναι η παραγωγή βίντεο, όπου το TikTok έχει πλεονέκτημα με το CapCut. Το YouTube παρουσίασε τη δική του εκδοχή για ένα πρόγραμμα μοντάζ που παράγει βίντεο. Λέγεται YouTube Create. Λειτουργεί στο smartphone και μοντάρει βίντεο χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις. Δίνει τη δυνατότητα να προστεθούν ήχοι και μουσική ασπό τη μεγάλη βιβλιοθήκη του YouTube. Το αποτέλεσμα μπορεί εύκολα να ανέβει στην πλατφόρμα, είτε ως οριζόντιο βίντεο είτε ως κάθετο για τα Shorts.
Ποιό social επάγγελμα θέλει να κάνει η πλειοψηφία των GenZ;
Ο κόσμος δε θεωρεί τη δουλειά του influencer «επάγγελμα», μολονότι η δραστηριότητα στα social media αποφέρει πολλά χρήματα σ’ αυτούς που έχουν επιτυχία. Οι GenZ όμως βλέπουν το influencing ως το επάγγελμα του παρόντος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ / @konstantinosant
www.ertnews.gr