Αλλάζει το κόστος των διοδίων στην Αττική Οδό, με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών να επιβεβαιώνει την πρόθεση για μείωση του αντιτίμου, η οποία φαίνεται πως μπαίνει τώρα σε τελική ευθεία για το Νοέμβριο του 2024.
Ο διαγωνισμός για την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού, η οποία θα ισχύσει από το 2024, είναι σε εξέλιξη και, την Παρασκευή (25/11) τα 8 σχήματα εταιριών που συμμετέχουν σε αυτόν, παρέλαβαν τον σχετικό φάκελο στον οποίο περιλαμβάνεται και η πρόταση για μείωση του κόστους των διοδίων.
Ειδικότερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Από σήμερα ο διαγωνισμός για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού μπήκε στη δεύτερη φάση του. Κατόπιν της τελικής απόφασης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ.
Η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη».
Οι υποψήφιοι
Στον διαγωνισμό έχουν προσέλθει οκτώ υποψήφιοι, οι οποίοι πέρασαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίες για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Επομένους δεσμευτικές οικονομικές προσφορές καλούνται να υποβάλλουν οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.
Νews ieidiseis και ειδήσεις για την Οικονομία Read More