Τα τρία νομοσχέδια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορων παρουσίασε σήμερα στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου ο υπουργός Κώστας Καραμανλής.
Το πρώτο αφορά τη Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών.
Το δεύτερο νομοσχέδιο, το αποκαλούμενο Ερανιστικό, συγκεντρώνει μία σειρά από διατάξεις για θέματα Υποδομών και Μεταφορών.
Το τρίτο νομοσχέδιο αφορά στην κύρωση της Τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης του Θριασίου.
Ο κ. Καραμανλής στάθηκε ιδίως στη σημασία της κύρωσης της Σύμβασης Παραχώρησης του Θριασίου καθώς όπως τόνισε «πρακτικά μπαίνει εμπρός η πραγματοποίηση ενός έργου, στο οποίο η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ – έτσι όπως το δημοπράτησε και το συμβασιοποίησε – είχε δημιουργήσει τεράστια προβλήματα και καθυστερήσεις.
Κινδυνεύσαμε ακόμα και με ματαίωσή του, όπως βέβαια και με βαρύτατα πρόστιμα δεδομένου ότι είχε μπει στο μικροσκόπιο της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού (DG Comp) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ύπαρξη ή μη τυχόν παράνομων κρατικών ενισχύσεων».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε άλλωστε ότι «το Θριάσιο αποτελεί τον πιο κρίσιμο σταθμό για να κάνουμε την Ελλάδα κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής μας. Κάνουμε το αποφασιστικό βήμα για να γίνει η Ελλάδα διεθνές hub στον τομέα των logistics.
Αποκτούμε το πρώτο ολοκληρωμένο και σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών κι αξιοποιούμε πραγματικά και τις δυνατότητες, ιδίως του λιμανιού του Πειραιά, το οποίο μέχρι σήμερα ουσιαστικά λειτουργεί μόνο ως σταθμός μεταφόρτωσης, αφού δεν μπορεί να γίνει συναρμολόγηση εδώ και έτσι έχουμε σοβαρές απώλειες προς άλλα λιμάνια».
Επισήμανε, τέλος: «Γίνεται, επομένως, αντιληπτή η αναπτυξιακή ώθηση και οι θέσεις εργασίας που δημιουργεί ένα τέτοιο έργο. Αλλά και το πόσο συμβάλλει στην αναβάθμιση της Δυτικής Αττικής – μαζί ασφαλώς με μια σειρά από νέα έργα, με κυριότερο την κατασκευή του νέου κλάδου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που θα ξεκινά από τα ‘Ανω Λιόσια, θα εξυπηρετεί μια σειρά από αστικές περιοχές όπως ο Ασπρόπυργος και η Ελευσίνα και θα καταλήγει στα Μέγαρα.
Ένα σημαντικό έργο για τη Δυτική Αττική με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 100 εκατομμυρίων ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Και βέβαια με τις επεκτάσεις του Μετρό προς τα Δυτικά, για τις οποίες προχωράμε με γρήγορους ρυθμούς τις διαδικασίες ωρίμανσης».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ – TheCaller Read More