Το δημοφιλέστερο αθλητικό γεγονός για τη glomex τη χρονιά που μας πέρασε ήταν το FIFA World Cup Qatar 2022 καθώς, σύμφωνα με τη μέτρηση Digital Ad Ratings της Nielsen, συγκέντρωσε περισσότερους από 2εκ μοναδικούς ανθρώπους σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα (21/11 – 19/12).
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Phaistos Networks με τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ, αποσπάσματα, highlights και φάσεις της μεγαλύτερης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης του κόσμου ανέβηκαν στη glomex από τον ΑΝΤ1 & το ΑΝΤ1+ και ενσωματώθηκαν στο περιεχόμενο 220 συνεργαζόμενων websites.
Σε αυτό το περιβάλλον, τα στιγμιότυπα της διοργάνωσης συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον 2.209.655 μοναδικών ατόμων ηλικίας 18+, εκ των οποίων 1.726.918 ήταν άτομα ηλικίας 18-54, όπως κατέγραψε η μέτρηση της Nielsen.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον προσέλκυσαν τα special αφιερώματα από την εκπομπή «Ώρα Μουντιάλ» του ΑΝΤ1, τα best off video που δημιούργησε η ομάδα της glomex, ο Μέσι και η ομάδα του καθώς και η ξέφρενη πορεία του Μαρόκου. Τη δημοφιλία του Ρονάλντο «απείλησε» το «φαινόμενο» Κιλιάν Μπαπέ, όπου ο δεύτερος συγκέντρωσε το 25% των συνολικών views που καταγράφηκαν στα video των δημοφιλέστερων παικτών.
To άρθρο Μουντιάλ: Η δημοφιλέστερη αθλητική διοργάνωση του 2022 για τη glomex δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Read More Αθλητικά – NewsIT