Οι ελπίδες που «γεννήθηκαν» για μία νέα επιδότηση στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης, που είναι πιο ακριβό και από την αμόλυβδη τελικά αποδείχτηκαν άνθρακας, με την κυβέρνηση να μην γνωρίζει τι ακριβώς θέλει να κάνει.
Ως αλαλούμ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κατάσταση που επικρατεί στο κυβερνητικό επιτελείο σχετικά με ένα νέο άτυπο fuel pass στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης. Τα στελέχη έχουν επιδοθεί εδώ και μέρες σε μπαράζ… αντικρουόμενων τοποθετήσεων σχετικά με νέα επιδότηση στην αντλία που θα ρίξει την τιμή του diesel κίνησης.
Μέγαρο Μαξίμου και υπ. Οικονομικών φαίνεται πως δεν τα βρίσκουν ή τουλάχιστον δεν συνεννοούνται, με τους πολίτες να είναι τα μεγάλα θύματα αυτού του αλαλούμ.
Τις ελπίδες που «γέννησε» ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της Βουλής την περασμένη Παρασκευή για το πετρέλαιο κίνησης, ήρθε να ενισχύσει ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος έκανε λόγο ακόμα και για τρίτο Fuel Pass.
Το σενάριο που υπήρχε στο τραπέζι ήταν να ξεκινήσει η επιδότηση από τον Νοέμβριο και να έχει διάρκεια ίσως και ένα δίμηνο. Ενώ αναλόγως των εξελίξεων, δεν αποκλειόταν να συνεχιστεί και το 2023.
Και ενώ η συζήτηση είχε ανάψει μετά τις δηλώσεις από επίσημα χείλη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γιάννης Οικονόμου άλλαξε τα δεδομένα λέγοντας ότι δεν περιμένουμε αποφάσεις τις επόμενες μέρες.
«Δεν αναμένονται αποφάσεις τις επόμενες ημέρες για το πετρέλαιο κίνησης. Παρατηρούμε έξαρση των τιμών, η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι δεν αντιδρά σπασμωδικά αλλά στο σωστό χρόνο και έχοντας αξιολογήσει τον δημοσιονομικό χώρο κάνει παρεμβάσεις προκειμένου να έχουν τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα».
Όπως καταλαβαίνουμε, όχι μόνο μπαίνει ταφόπλακα στην επιδότηση στην αντλία, αλλά είναι αστείο να κουβεντιάζουμε και για νέο γύρο fuel pass! Και όλα αυτά την ώρα που οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων δίνουν 2 ευρώ για κάθε λίτρο…
Υπενθυμίζεται πως ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης σε δηλώσεις του το Σαββατοκύριακο που πέρασε, είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο fuell pass 3.
«Μέτρα στήριξης στο μέτρο που τα δημοσιονομικά περιθώρια θα μας το επιτρέψουν θα λαμβάνονται. Δεν ξέρω την φύση των μέτρων, μπορεί να είναι ένα fuel pass, ανάλογα με τις τιμές των καυσίμων. Αυτό που μπορώ να σας πω ότι δεν θα είναι, είναι η οριζόντια μείωση των φόρων στα καύσιμα, ούτε ο ΦΠΑ. Αυτό έχει πάρα πολύ μεγάλο δημοσιονομικό κόστος. Έχουμε ταυτόχρονα δύο θύελλες, η μία είναι ο πληθωρισμός και το δεύτερο είναι οι αγορές. Η κυβέρνηση πρέπει να ισορροπήσει και στα δύο».
Νews ieidiseis και ειδήσεις για την Οικονομία Read More