Το #FutureofRetail #2022, που διοργανώνεται από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, προσδοκά να αποτελέσει το κορυφαίο forum διαλόγου για την ερμηνεία των σημερινών δεδομένων για το εμπόριο, την ανάλυση των διεθνών τάσεων και τελικά τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για το μέλλον του εμπορίου, απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα για την ίδια την ύπαρξη και την εξέλιξή του.
Έγκριτοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα δώσουν το παρών στο #FutureofRetail #2022, 27-29 Μαΐου, στο Athenaeum InterContinental Athens.
Επίσης η ΕΣΕΕ αναφέρει ενδεικτικά θεματικές και ερωτήματα, πάνω στα οποία θα γίνουν οι εισηγήσεις και οι παρεμβάσεις, όπως:
«Η αλματώδης ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει στην ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογικών καινοτομιών. Τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση, η δυνατότητα αξιοποίησης μαζικών δεδομένων (big data) και το “Διαδίκτυο των Πραγμάτων» διευκολύνουν πρακτικές που μέχρι πριν από λίγα χρόνια ήταν αδύνατον να τις φανταστούμε.
Στο #FutureofRetail #2022 θα απαντήσουμε σε καίρια ερωτήματα γύρω από το θέμα “Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Καινοτομία”.
Ποιες είναι οι ανάγκες που δημιουργούνται στη χώρα από την αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου;
Σε ποια πεδία εντοπίζονται μεγαλύτερες ανάγκες για την ψηφιακή κατάρτιση των επιχειρήσεων;
Η μετάβαση στην πράσινη οικονομία θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους στόχους της δεκαετίας. Ο τομέας του #λιανικού #εμπορίου φαίνεται να επηρεάζεται άμεσα τόσο από τις τεχνολογικές εξελίξεις, όσο και από τις νέες τάσεις που έχει επιφέρει η πανδημία #COVID19. Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και θα απαντηθούν όλα στο #FutureofRetail #2022.
◾ Πώς θα κατορθώσουν οι μικρές εμπορικές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στην αλλαγή και να προσεγγίσουν τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης;
◾ Με ποιον τρόπο μπορούν οι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις να αποκομίσουν οφέλη από τις ψηφιακές τεχνολογίες;
Η επίδραση της τεχνολογίας στην εργασία και τις επιχειρήσεις.
Η τεχνολογική πρόοδος μετασχηματίζει την αγορά εργασίας, μειώνοντας (ή μηδενίζοντας) τη ζήτηση εργασίας σε συγκεκριμένους κλάδους και αυξάνοντας τη ζήτηση σε άλλους. Ειδικά στο εμπόριο, οι τεχνολογικοί μετασχηματισμοί συνεπάγονται ριζικές μεταβολές όσον αφορά τη διάρθρωση των εργασιακών σχέσεων στον κλάδο. Πλέον, νέα προσόντα και υψηλές δεξιότητες θεωρούνται κρίσιμης σημασίας.
◾ Ποιες είναι οι ειδικότητες στο εμπόριο που απειλούνται περισσότερο από τις τεχνολογικές εξελίξεις;
◾ Ποιες αλλαγές θα υποστεί η αυτοαπασχόληση;
Η διαχείριση της αγοραστικής εμπειρίας εκ μέρους των καταναλωτών είναι μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις. Ήδη, τα τελευταία χρόνια, με τη διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να εξοικειώνονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους πληρωμών αλλά και με τη χρήση βιομετρικών ελέγχων ταυτότητας για τη διασφάλιση των συναλλαγών.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και ενδιαφέροντα.
-Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η έλλειψη εμπιστοσύνης απέναντι στις διαδικτυακές πληρωμές ή/και η ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων;
-Τι συνιστά καινοτομία στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών και πώς αυτή μπορεί να κλείσει την ψαλίδα της ψηφιακής ανισότητας μεταξύ μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων»;