Δυναμικό μπάσιμο στην ελληνική αγορά, μέσω πλάνου επιθετικής ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων, σχεδιάζει η πολωνική εταιρεία Pepco.
Xτες η εταιρεία που αναπτύσσεται ραγδαία σε όλη την Ευρώπη στον τομέα της ένδυσης αλλά και στα είδη για το σπίτι σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές, άνοιξε το πρώτο κατάστημα της στο Retail Park Πειραιώς.
Είναι ενδεικτικό ότι στα βασικά χαρακτηριστικά της επιχείρησης είναι το γεγονός ότι η μέση τιμή στο σύνολο του κωδικολογίου της ανέρχεται στα 10 ευρώ, ενώ το ακριβότερο προϊόν που διαθέτει στα ράφια της τιμάται στα 30 ευρώ.
Το συνολικά διαθέσιμο κωδικολόγιο στην ελληνική αγορά αριθμεί 4.000 προϊόντα.
Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται η λειτουργία του δεύτερου καταστήματος της αλυσίδας στην οδό Πέτρου Ράλλη, σε γειτονικό κατάστημα με αυτό του Σκλαβενίτη, στη συνέχεια θα ανοίξει το κατάστημα της Λάρισας στο εμπορικό κέντρο Fashion City Outlet, ένα ακόμη στο Ίλιον και έως το τέλος του έτους δύο ακόμη καταστήματα στη Θεσσαλονίκη.
Η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε: «Το λανσάρισμα της Pepco στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος του εν εξελίξει προγράμματος επέκτασης των καταστημάτων μας – του μεγαλύτερου μοχλού δημιουργίας αξίας του Ομίλου – και εδραιώνει περαιτέρω τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ανυπομονούμε να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα μπορούν επίσης να έχουν μεγαλύτερη προσβασιμότητα στις κορυφαίες προτάσεις μας στην αγορά και στην ευρεία γκάμα ποιοτικών προϊόντων που προσφέρουμε».
Ο Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco για τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία, δήλωσε: «Το άνοιγμα του καταστήματος στην Ελλάδα έρχεται μετά από μια εκτενή έρευνα αγοράς σε όλη τη χώρα και είμαστε βέβαιοι ότι η υπόσχεσή μας για ποιότητα, ελκυστικές τιμές και βραβευμένη εξυπηρέτηση πελατών θα χτιστεί πάνω στην επιτυχία των σχεδίων επέκτασης της Pepco και θα αποδειχθεί δημοφιλής στους Έλληνες πελάτες μας – καθώς η χώρα αποτελεί βασική αγορά για τον Όμιλο».
O κύκλος εργασιών της Pepco ως αλυσίδας στις αγορές που δραστηριοποιείται, ανήλθε στα 2,1 δισ. ευρώ το 2021, ενώ το EBITDA της την ίδια χρονιά ήταν 457 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο ομίλου ο τζίρος της ήταν 4,1 δισ. ευρώ το 2021 με EBITDA 647 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι εκτός από την Pepco στον ίδιο όμιλο ανήκουν η Poundland και η Dealz.
Απασχολεί περισσότερους από 24.000 εργαζόμενους στο σύνολο της Ευρώπης, ενώ οι 800 από αυτούς βρίσκονται στα κεντρικά της γραφεία στην Πολωνία, στο Poznan. Περισσότεροι από 800 υπάλληλοι εργάζονται στα κέντρα διανομής της Πολωνίας και της Ουγγαρίας. Ο αριθμός του προσωπικού αυξήθηκε κατά τουλάχιστον 1.000% σε σύγκριση με το 2010.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – TheCaller Read More