Ακρίβεια και ενεργειακή κρίση φαίνεται πως δεν αγγίζουν τα είδη πολυτελείας αλλά ούτε τους λάτρεις αυτών.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της γνωστής εταιρείας σαμπάνιας Moet Hennessy, Philippe Schaus, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg η Moet Hennessy διαπιστώνει ότι τα αποθέματά της εξαντλούνται λόγω υψηλής ζήτησης!
«Έχουμε εξαντλήσει τα αποθέματα», για μερικές κορυφαίες σαμπάνιες, δήλωσε ο CEO της εταιρείας.
Ο ίδιος τόνισε ότι στο εσωτερικό της εταιρείας έχουν ονομάσει την τρέχουσα περίοδο «δεκαετία του ’20», μια περίοδος που χαρακτηρίστηκε από οικονομική ευημερία και διακριτές πολιτισμικές αλλαγές στον δυτικό κόσμο.
Τα καλά νέα, σύμφωνα με τον Schaus, είναι ότι η Moet Hennessy θα αρχίσει να δημιουργεί νέα αποθέματα με το νέο έτος.
Έπειτα από μία αρχική πτώση της κατανάλωσης στα είδη πολυτελείας στο πρώτο διάστημα της πανδημίας, τα μεγαλύτερα brands του luxury διαπιστώνουν τώρα αύξηση των αγορών, καθώς απελευθερώνεται η συσσωρευμένη ζήτηση.
«Χρυσές» δουλειές κάνουν Louis Vuitton και Hermès
Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE κατάφερε να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών σε τέσσερα από τα πέντε κύρια τμήματα της στα πιο πρόσφατα αποτελέσματά της, ενώ η Hermès International σημείωσε άνοδο εσόδων 24%, παρά την αύξηση των τιμών των προϊόντων.
Ωστόσο, παρότι μέχρι στιγμής οι εύποροι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβά αγαθά, ο κλάδος ανησυχεί για τις παγκόσμιες οικονομικές αντίξοες συνθήκες δημιουργούνται.
Ο πληθωρισμός είναι βασικό στοιχείο της αβεβαιότητας, είπε ο Schaus. Μια αύξηση στο κόστος των πρώτων υλών μπορεί να σημαίνει ότι η εταιρεία θα αυξήσει την τιμή ορισμένων προϊόντων κατά υψηλά μονοψήφια ή χαμηλά διψήφια ποσοστά, πρόσθεσε.
Νews ieidiseis και ειδήσεις για την Οικονομία Read More