«Το Φαντασπόα ήταν το πρώτο μέρος που μου έμαθε πως ήταν «εντάξει» να είμαι ο εαυτός μου και πως υπάρχει μια ολόκληρη οικογένεια «άλλων περίεργων» εκεί έξω, με παρόμοια με το δικό μου γούστο, και πως είναι «εντάξει» να σκηνοθετείς κινηματογράφο είδους! Δεν είμαι σίγουρος προσωπικά αν θα συνέχιζα να κάνω ταινίες χωρίς αυτούς τους ανθρώπους! Έπρεπε να πάω μέχρι τη Βραζιλία για να το ανακαλύψω. Αισθάνομαι τιμή και είμαι τόσο χαρούμενος που «το μωρό μας» [Μινόρε] κάνει πρεμιέρα εκεί, περιτριγυρισμένο από οικογενειακά μέλη. Σας αγαπάμε όλους στο Fantaspoa! Δεν μπορούσα να σκεφτώ ένα καλύτερο μέρος για την [παγκόσμια] πρεμιέρα της ταινίας μας. Ανυπομονούμε να είμαστε εκεί!».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Konstantinos Koutsoliotas (@melancholy_k)
Με αυτό το σύντομο κείμενο, ο Κωνσταντίνος Κουτσολιώτας ανακοινώνει την πρεμιέρα της ταινίας του, που είναι και συμπαραγωγή της ΕΡΤ, «Μινόρε», στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Fantaspoa στη Βραζιλία.
Το «Μινόρε» μπορεί να ακούγεται μια φολκλόρ ταινία αλλά μόνο αυτό δεν είναι. Πρόκειται για ένα αγκάλιασμα των ταινιών που ανέθρεψαν τον ίδιο το σκηνοθέτη με είδη που παντρεύονται ανορθόδοξα, όπως το μελόδραμα των ελληνικών ταινιών του ’60, τις εμπορικές ταινίες του ’80, τις βιντεοκασέτες, τα βιβλία του Lovecraft, τη Heavy Metal, το ρεμπέτικο και τις πενιές.
Στην Ελλάδα του σήμερα, σε μια ταβέρνα που το ρεμπέτικο αγκαλιάζει μια κουλτούρα που κατά περιόδους αναβιώνεται αποκλειστικά από ομάδες, υπάρχει ένα σιωπηλό μυστικό που όλοι οι ρεμπέτες σέβονται και το κρατούν καλά κρυμμένο στις καρδιές τους: Ένα τραπέζι ρεζερβέ, καθημερινά σερβιρισμένο, υποδέχεται μια ψυχή που δεν βρίσκεται ανάμεσά τους. Εκείνη όμως τη βραδιά που ένας ναύτης θα προσπαθήσει να συναντήσει τον άνθρωπο που τον έφερε στη ζωή, συμβαίνει ένα γεγονός που τρομάζει όλους τους συνδαιτημόνες: Κάποιες αχαρτογράφητες βραχονησίδες εμφανίζονται στην επιφάνεια της θάλασσας. Και σα να μην έφτανε αυτό, μαζί τους και κάποια τέρατα του βυθού, βγαίνουν στην ακτή και αρχίζουν να κατακρεουργούν με βίαιο τρόπο αθώους πολίτες.
Ο Κωνσταντίνος Κουτσολιώτας επέστρεψε στην Ελλάδα, λίγο μετά τη βράβευση του με Όσκαρ για την ταινία «1917» για να γυρίσει αυτή την «ταινία είδους». Συγκεκριμένα, ήταν επικεφαλής ενός τμήματος της ομάδας των Guillaume Rocheron, Greg Butler και Dominic Tuohy που υπέγραψαν τα οπτικά εφέ της ταινίας. Τότε εργαζόταν επίσης για τον Στίβεν Σπίλμπεργκ και το «West Side Story». Και μη σας κάνει εντύπωση το μέγεθος των ονομάτων, καθώς στο βιογραφικό του υπάρχουν συνεργασίες σε ταινίες όπως το «Οι Φύλακες του Γαλαξία», «X-Men: Ο Μαύρος Φοίνικας», «300: Η Άνοδος της Αυτοκρατορίας», «Εννιά». Στις πρόσφατες συνεργασίες του ήταν και η υποψήφια για Όσκαρ ταινία «Το Μονοπάτι των Χαμένων Ψυχών» αλλά και η σειρά του Netflix «Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities». Έχοντας επιστρέψει από την Ελλάδα στον Καναδά, συνεχίζει να συνεργάζεται με τον πολυβραβευμένο Guillermo del Toro.
Η Ελληνική πρεμιέρα της ταινίας δεν έχει ακόμα προγραμματιστεί.
www.ertnews.gr
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Archives – ertnews.gr Read More