Τα social media βγάζουν χρήματα πουλώντας τα δεδομένα μας. Η νομοθεσία για το GDPR έβαλε στοπ σ’ αυτή την πρακτική, τουλάχιστον στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι πλατφόρμες βρήκαν μία άλλη διέξοδο για κέρδος: τη συνδρομή. Θα πληρώνατε για να χρησιμοποιείτε ένα προϊόν που μάθαμε ως δωρεάν;
Δείτε ακόμα στο ένθετο για τα Social media:
Ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή…geolocated
Η εικόνα από τη Γάζα φτάνει καθημερινά στα social media αφιλτράριστη μέσω μιας λειτουργίας του Snapchat. Η δυνατότητα για τοποθέτηση του περιεχομένου σε χάρτη έκανε εύκολη την εύρεση videos από τις πόλεις της Γάζας.
Τα δυτικά Μέσα δεν έχουν δημοσιογράφους στην περιοχή. Γρήγορα διαδόθηκε στα social media η δυνατότητα να παρακολουθήσει κανείς την εξέλιξη του πολέμου μέσω των videos που ανεβάζουν Παλαιστίνιοι στην πλατφόρμα. Μοιράζονται την τοποθεσία τους, για να τα εντοπίσουν οι χρήστες. Δε χρειάζεται καν λογαριασμός στο Snapchat. Η λειτουργία Maps είναι προσβάσιμη για όλους μέσω web.
Ζήτω το «#MARTY-TOK»
Η μεγαλύτερη πλάνη είναι πως το Tiktok είναι ένα social μέσο αποκλειστικά για τους έφηβους. Η πλατφόρμα τώρα απέκτησε έναν νέο influencer ηλικίας 80 ετών. Έστω και έμμεσα, με τον λογαριασμό της κόρης του, ο Μάρτιν Σκορσέζε γίνεται viral στο TikTok.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ / @konstantinosant
www.ertnews.gr