Ο Χρυσόστομος Καρέλλης από τη Λαμία μίλησε για τη συμμετοχή του στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις στην ιστοσελίδα “4troxoi.gr”.
Θύμισέ μας την πρώτη φορά.
Ήταν το 2007, σε Ράλλυ Sprint που διοργάνωσε ο φίλος Γιάννης Καραντάνας στη Λίμνη Σμοκόβου. Με συνοδηγό τον συνεργάτη μας τότε, Γιάννη Μαραγούσια. Με το αγαπημένο μου Ford Escort MK1, που μόλις είχα αποκτήσει από τον Δημήτρη Βαζάκα. Το είδα την προηγούμενη χρονιά στον ίδιο αγώνα και σχολίασα στον Κώστα Πανουργιά, ο οποίος έκανε τις συστάσεις: «Αυτό θέλω»…
H τελευταία σου συμμετοχή;
Το 2018 με το DS3 R3 Max στο Ράλλυ Ακρόπολις, τότε στο ERC. Φαβορί εμείς, όπως γράψατε τότε για την F2, με τον Ηλία Παναγιωτούνη δίπλα μου, εντέλει εγκαταλείψαμε τη δεύτερη μέρα στο Δροσοχώρι, με προβλήματα στα ελαστικά μας. Δε συνεχίσαμε την επόμενη ήμερα, καθώς είχα και πυρετό. Aγώνας-μαρτύριο. Μετέπειτα συμμετείχα στα Dirt Games.
Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Υπάρχει λόγος για τη συμμετοχή σου;
Συμμετέχουμε στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις για να επαναπροσδιορίσουμε τις ρίζες μας. Είναι η ιστορία και συνολικά ο σχεδιασμός που σε προσκαλούν.
Αυτοκίνητο, συνοδηγός, ομάδα;
Έχω λάβει μέρος δύο χρονιές με το Ford Escort (2011-2012) σε IΡΑ, με έδρα τα Καμένα Βούρλα. Ήθελα να το ξαναζήσω, καθώς όλα είναι διαφορετικά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Είναι διασκεδαστικό και αισθάνεσαι πιο χαλαρός. Με τον Λεωνίδα Μαχαίρα ως συνοδηγό πιστεύω ότι θα περάσουμε καλά, προσφέροντας χαρά και στους θεατές. Το Peugeot 205 1.3 Rallye που ετοιμάζει ο ΑRP Jr, o Βασίλης Αναγνωστόπουλος, με την κατάλληλη διαχείριση από την πλευρά μας, θα αντέξει και με το παραπάνω. Πρώτη φορά σε χώμα για όλους μας με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά η ποιότητα του «οίκου APR» και, βέβαια, ο πολύπειρος Λεωνίδας δίπλα μου, εξασφαλίζουν το ζητούμενο, που είναι ο τερματισμός. Με το χαμόγελο για δύο ημέρες, και μακάρι να μην έχουμε προβλήματα.
Οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου;
O κινητήρας είναι 1.300 κ.εκ. με απόδοση περίπου 140 ίππους. Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων της Peugeot Sport τύπου ZF, με αντίστοιχο μπλοκέ διαφορικό. Η ανάρτηση είναι της Peugeot Sport, ενώ το τιμόνι είναι υδραυλικό της ZF. Το βάρος του είναι 750 κιλά, ενώ θα χρησιμοποιήσουμε τροχούς 14 ιντσών.
Έχεις υπολογίσει το κόστος συμμετοχής, έχετε χορηγούς;
Τα έξοδα, αν έχω υπολογίσει καλά, θα είναι περίπου 5.000 ευρώ. Χορηγός μας είναι η Peugeot Ηellas και συνεργάτες που στηρίζουν πάντα τις προσπάθειές μας.
Πήγατε δοκιμές;
Ξεκινήσαμε δοκιμές στις ειδικές κοντά στην Αθήνα, το Σάββατο 14 Μαΐου. Το καλό είναι πως είναι μικρές, ενώ οι περισσότερες «κυκλώνουν» εύκολα.
Σχολίασέ μας τη διαδρομή. Την ποιότητα των δρόμων, το ωράριο του αγώνα.
Οι ειδικές διαδρομές είναι ευχάριστες, με λίγα σημεία όπου θα χρειαστεί προσοχή για το αυτοκίνητο. Είναι γρήγορες, και κάποιες τεχνικές. Για εμένα, που πρώτη φορά θα κάνω αγώνα με service στο δρόμο, πιστεύω πως το ωράριο θα είναι άνετο.
Γοητευτική η νύχτα, η υπερβολή;
Τη νυχτερινή ειδική διαδρομή εγώ δε θα την έβγαζα. Εκτιμώ πως δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω, αλλά θα είναι μια εμπειρία.
Μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις τι έχει το πρόγραμμα;
Ανασυγκρότηση και προετοιμασία για το Ράλλυ Φθιώτιδος, με στόχο τη συμμετοχή μας στο Ράλλυ Ακρόπολις-WRC. Να είμαστε καλά και τα όνειρά μας να μας κρατάνε δημιουργικούς!
Πηγή: 4troxoi.gr