Μετά την αποχώρηση του Ricardo Tisci από τον οίκο Burberry, τα ηνία ανέλαβε ο Daniel Lee και τώρα λανσάρει την πρώτη καμπάνια του που ήδη ανέβηκε στο επίσημο site του οίκου!
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)
Η Burberry φαίνεται να ανανεώνει τη σύνδεσή της με τη σύγχρονη Βρετανία και η ολόφρεσκη καμπάνια, γυρίστηκε ανάμεσα στα ορόσημα του Λονδίνου Trafalgar Square και τη γέφυρα Albert Bridge ενώ περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα βρετανικών ταλέντων.
Οι ράπερ Shygirl, John Glacier και Skepta πρωταγωνιστούν, μαζί με τον ποδοσφαιριστή Raheem Sterling, την ηθοποιό Vanessa Redgrave και το μοντέλο Lennon Gallagher (γιο του frontman των Oasis Liam Gallagher) στην καμπάνια που τραβήχτηκε από τον Tyrone Lebon.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)
Μαζί τους επίσης η Κορεάτισα ηθοποιός Jun Ji-hyun και το μοντέλο Liberty Ross. Παράλληλα με την καμπάνια, η Burberry αποκάλυψε μια νέα γραμματοσειρά. Το νέο λογότυπο διαθέτει επιμήκη, διακριτικά κυρτά γράμματα ενώ ο οίκος κυκλοφόρησε επίσης έναν επανασχεδιασμό του λογότυπου με τον ιππότη πάνω στο άλογο, που κρατάει μια σημαία που γράφει «Prorsum» που στα λατινικά σημαίνει «Εμπρός».
Αυτό το logo παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1901, ενώ ήταν η βασική υπογραφή για την Burberry καθ’ όλη τη διάρκεια της άνθησης των πολυκαταστημάτων στη δεκαετία του 2000, αλλά χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα τα τελευταία χρόνια.
To άρθρο O οίκος Burberry κάνει ριζικές αλλαγές δημοσιεύτηκε στο TLIFE .
Fashion – TLIFE Read More