Μια νέα εφαρμογή για e-shopping ξεπέρασε το Amazon και το Walmart ως η εφαρμογή τέτοιου είδους με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ.
Είναι μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών που συνδέεται με έναν από τους κορυφαίους λιανοπωλητές της Κίνας. Η εφαρμογή έγινε μέσα σε πολύ λίγο χρόνο αυτή με τις περισσότερες λήψεις στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ξεπερνώντας «μεγάλα» ονόματα του χώρου, όπως η Amazon και το Walmart. Τώρα επιδιώκει να επωφεληθεί από την δημοσιότητά της και να κάνει της εμφάνισή της σε περισσότερες χώρες, αλλά και στην μεγαλύτερη «σκηνή» των ΗΠΑ.
Ο λόγος για την Temu, μια διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης με έδρα την Βοστώνη, η οποία έχει τον ίδιο ιδιοκτήτη με την κινεζική εταιρεία Pinduoduo, μιας από τις μεγαλύτερες στο κόσμο του κοινωνικού εμπορίου.
Η Temu, διαχειρίζεται ένα διαδικτυακό κατάστημα στο οποίο κάποιος μπορεί να βρει σχεδόν τα πάντα, από είδη σπιτιού μέχρι και ηλεκτρονικά είδη. Έκανε την εμφάνισή της στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ, το “Super Bowl”, με ένα διαφημιστικό κατά την διάρκεια του αγώνα αμερικανικού ποδοσφαίρου, το οποίο ενθάρρυνε τους καταναλωτές να «ψωνίζουν σαν δισεκατομμυριούχοι».
Το σκεπτικό της εταιρείας; Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος δισεκατομμυριούχος για να ψωνίσει σαν έναν τέτοιον.
Η εταιρεία προσφέρει πολλά πράγματα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Για παράδειγμα, ένα γυναικείο μαγιό κοστίζει μόλις 6,50 δολάρια και ένα ζευγάρι ασύρματων ακουστικών κοστίζει 8,50 δολάρια. Αυτές είναι πάρα πολύ χαμηλές τιμές, οι οποίες τοποθετούν την Temu ως την μεγαλύτερη ανταγωνιστή της κινεζικής εταιρείας Shein, η οποία προσφέρει φθηνά ρούχα και είδη σπιτιού στους καταναλωτές της σε επίσης πολύ χαμηλές τιμές.
Πως η Temu πέρασε σε λήψεις την Amazon και το Walmart
H Temu, ξεκίνησε να λειτουργεί πέρυσι το Σεπτέμβριο όταν δημιουργήθηκε από την Pinduoduo, η οποία άλλαξε το όνομά της μέσα στον Φεβρουάριο σε PDD. Η PDD είναι μία από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα, έχοντας πάνω από 900.000.000 χρήστες. Προσφέρει ένα επιχειρηματικό μοντέλο ομαδικών αγορών, που επιτρέπει στους καταναλωτές της να εξοικονομούν χρήματα αγοράζοντας «ομαδικά» ένα αντικείμενο μαζί με φίλους τους.
Στην ιστοσελίδα της, η Temu ισχυρίζεται πως χρησιμοποιεί το «τεράστιο δίκτυο της μητρικής της εταιρείας PDD, που χτίστηκε με τα χρόνια και προσφέρει πολλά φτηνά και ποιοτικά προϊόντα».
Από την κυκλοφορία της τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εφαρμογή έχει «κατέβει» στα κινητά των καταναλωτών 24.000.000 φορές, έχοντας συγκεντρώσει ήδη 11.000.000 ενεργούς μηνιαίους χρήστες.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2022, οι εγκαταστάσεις της εφαρμογής της Temu ήταν περισσότερες από αυτές των Amazon, Walmart και Target, μόλις τους πρώτους μήνες «ζωής» της. Αυτή είναι εικόνα που επικρατεί και σήμερα, καθώς η Temu δεν έχει χάσει την «πρωτιά» της στον συγκεκριμένο τομέα.
Η εταιρεία έχει ιδιαίτερη επιτυχία στον να ελκύει νέους χρήστες, επειδή προσφέρει συνεχώς εξαιρετικά χαμηλές τιμές στα προϊόντα της. Μάλιστα, μπορεί να προσφέρει εκπτώσεις μέχρι και 89% σε συγκεκριμένα προϊόντα.
Μήπως είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή η Temu;
Ο Michael Felice, ο οποίος είναι συνεργάτης της εταιρείας συμβουλών διαχείρισης Kaerney, δήλωσε πως πιστεύει ότι η Temu έχει ξεχωρίσει στον τομέα των συγκεκριμένων αγορών επειδή απλώς πουλάει προϊόντα χωρίς κάποια ιδιαίτερη προσαύξηση στις τιμές της. Φυσικά ο ίδιος αναρωτήθηκε στις δηλώσεις του, αν οι Αμερικανοί θα μπορέσουν να δεχτούν τις τιμές της εταιρείας, αλλά και αν τα προϊόντα που διαχειρίζεται η Temu είναι καλά, λόγω της εξαιρετικά χαμηλής τιμής τους.
Η Deborah Weinswig, η οποία είναι διευθύνουσα σύμβουλος της Coresight Research, προειδοποίησε πως είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζει κάποιος αν η Temu διατηρήσει αυτές τις χαμηλές τιμές, που περιέχουν δωρεάν αποστολή και άλλα προνόμια, τώρα που αυξάνεται η ζήτησή της.
Η Temu στοχεύει να συνεχίζει να πειραματίζεται στο μάρκετινγκ και τις προσφορές, κάτι που το καθιστά δυνατό η μητρική της εταιρεία, PDD, με όλους τους πλούσιους πόρους που κατέχει.
Πηγή: CNN
www.ertnews.gr